17 August 2013

Alexander Wang - Spring 2013

Nowy szał: Alexander Wang! Urzeczona jego stylem postanowiłam, że jego projekty z pewnością będą pojawiać się na moim blogu znacznie częściej! Na dziś przygotowałam wiosenną kolekcję 2013. Jestem bardzo ciekawa czy Wam też się podoba! 
***
Alexander Wang! I fell in love with his urban style and I'm sure that it's not the last time I publish these amazing ideas on my blog! Today I present spring 2013 collection. I'd really like to know if you like it too! Enjoy!




 


5 comments:

  1. ciekawa ta kolekcja ;) u mnie nowy

    ReplyDelete
  2. niesamowita kolekcja wielki talent - równiez obserwuje <3

    ReplyDelete
  3. Kolekcja bardzo ciekawa! Tylko ta tasma izolacyjna na glowie... tak jakos kosmicznie, no ale nie ma co krytykowac, w koncu artysta! ;)
    Bardzo sympatyczny blog! Moze obserwujemy?
    Daj znac, na pewno sie odwdziecze!
    Buzka! :*
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  4. Ciekawe symetryczne kształty, ale ja wolę wiecej kolorów.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete